[ 3 / biz / cgl / ck / diy / fa / ic / jp / lit / sci / vr / vt ] [ index / top / reports ] [ become a patron ] [ status ]
2023-11: Warosu is now out of extended maintenance.

/lit/ - Literature


View post   

File: 66 KB, 700x700, zqsFJtJ.jpg [View same] [iqdb] [saucenao] [google]
15208328 No.15208328 [Reply] [Original]

I'm an inarticulate autist who can only write down bland rhymed poetry. Any attempt to write a prose text or a treatise will backfire and make me look like an illiterate idiot because my sentences aren't elaborate enough and often tend to lack coherence. What's wrong with me?
>inb4 English isn't your first language
At this point the words and idioms i learned by reading exclusively English texts far outnumber my native language's, and i think in English on a daily basis. Perhaps my total lack of social interaction fucked up my articulacy after all.

>> No.15208354

>>15208328
Nobody cares
Your mother is a whore
Your father resents your existence
You will die alone
Have a blessed day.

>> No.15208373

>>15208328

If your sentences lack coherence it's either because your thoughts also lack coherence or because you haven't practiced enough or because you don't rewrite enough. All first drafts are terrible.

If you're worried your sentences aren't elaborate enough, that suggests you don't really have anything to say and you're trying to compensate through your manner of speaking.

>> No.15208376

>>15208354
Get a life lmao

>> No.15208393 [DELETED] 

>>15208354
>>15208376
>>15208373
Nigger niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers niggers