[ 3 / biz / cgl / ck / diy / fa / ic / jp / lit / sci / vr / vt ] [ index / top / reports ] [ become a patron ] [ status ]
2023-11: Warosu is now out of extended maintenance.

/biz/ - Business & Finance


View post   

File: 269 KB, 800x800, 1525261143999.jpg [View same] [iqdb] [saucenao] [google]
9882666 No.9882666 [Reply] [Original]

Kurzschließen ist der einzige Weg, um jetzt in Crypto Geld zu verdienen. Wortwörtlich ist das neue Paradigma von Krypto. Ich werde dies auf Twitter, Facebook, YouTube alles überall verbreiten. Überall und jeder, kurz kurz kurz kurz kurz kurz !!!!! Kurz zu - $ 0 !!! Bis nicht einmal 1 Penny übrig ist und dann der BTC-Chef mir Geld schuldet :) Hast du nicht gehört, dass jetzt alle short sind? Omg wie shortening ist brilliant! BTC wird für immer untergehen. Du dachtest nicht, dass es aufhören würde runter zu gehen, oder? Hast du nicht gehört? $ 5k bis zum Ende der Minute, $ 4k bis zum Ende der Stunde, $ 1k Ende des Tages, und dreistellige Zahlen zurück unter $ 100 Ende der Woche! Kurzschluss ist der beste Weg zum Erfolg! Ich schreibe ein Buch über Leerverkäufe. Shorter, Bären und Bitmex für immererrrrrr und everrrrre !!! <3 xoxoxoxoxoxox Hey Leute, magst du Shortcuts? Weil ich LIEBE Kurzschlüsse mag! Omg Ich liebe es, so viel zu verkürzen! Ich liebe es, über den Shortcourse auf dem Markt zu sprechen und wie viel von einem Genie ich bin, um brillante Ideen darüber, ein alberner Bär zu sein, zu verkünden und hehe! Ich mag es, wie auch die Technik auf Kurzschluss setzt. Kurzschließen ist ein neues Paradigma! Ich werde für immer kurz sein und earrrr;) Ich habe BTC die ganze Zeit knapp gemacht. Ich habe andere unterrichtet, und ich habe meine Nachbarn und Kollegen dazu gebracht, den Markt zu verkürzen, und wir alle verdienen viel Geld, indem wir BTC und Ethereum kurzschließen. Ich bin jetzt sehr beliebt bei meinen Freunden, weil ich so viel Geld verdiene, weil ich den Markt knapp mache. Viele von ihnen machen jetzt wegen mir eine Rechnung in Bitmex. Ich kann es kaum erwarten, dass dieser Bärenmarkt in den nächsten 5 Jahren weitergeht, bis ich genug Geld habe, um ein Haus und hoffentlich ein schönes Auto zu kaufen. Shortting ist der beste garantierte Weg, um langfristig Geld zu verdienen

>> No.9882695
File: 17 KB, 300x221, 231456789.jpg [View same] [iqdb] [saucenao] [google]
9882695

>>9882666

Don't know what the fuck you said and quite frankly i don't give a shit, but.... checked.

>> No.9882713
File: 38 KB, 485x443, 1518232327719.png [View same] [iqdb] [saucenao] [google]
9882713

>>9882666

Ukukhawulelwa yindlela kuphela yokwenza imali kwi-Crypto ngoku. Ukugqithisa ngokoqobo iiparadigm ezintsha ze-crypto. Ndiza kusasaza apha kwi-Twitter, i-Facebook, i-YouTube yonke indawo. Nomaphi na wonke umntu, Mfutshane mfutshane mfutshane mfutshane mfutshane! Mfutshane ukuya kwi- $ 0 !!! Kuze kubekho i-penny enye ishiywe kwaye i-BTC ceo iya kundibiza ngemali :) Ngaba awuzange uve ukuba wonke umntu ukhawuleza ngoku? I-Omg efana nokukhawuleza kululeka! I-BTC iya kuphantsi ngonaphakade. Awuzange ucinge ukuba uyayeka ukuhla? Awuzange uyive? $ 5k ekupheleni komzuzu, i-$ 4k ekupheleni kweyure, i-$ 1k ekupheleni komhla, kunye neenombolo eziphindwe kabini ukuya kwi-$ 100 ekupheleni kweveki !! Ukugqithiswa yindlela efanelekileyo yokuphumelela !! Ndibhalela incwadi ngokukhawuleza. Amaphetshana, iibhere kunye ne-bitmex ngonaphakade kunye ne-everrrre !!! <3 uxoxisana nabo bafana nani uthanda ukukhawuleza? Ngenxa yokuba ndiyakuthanda ukuthandana! Omg Ndiyathanda ukukhawuleza! Ndiyakuthanda ukuthetha ngokunciphisa i-market kunye nendlela endiyingcali ngayo ukuthumela iingcamango ezintle malunga nokuba yi-bear ye-silly kunye nokukhawuleza! Ndiyayithanda indlela ukukhawuleza kuxhaswa ngayo iteknoloji. Ukukhawuleza kwiparadi emitsha! Ndiza kufutshane ngonaphakade naphakade;) Ndiye ndiphuthuma i-BTC eli lixesha lonke. Ndiye ndifundisa abanye kwaye ndifumene abamelwane kunye nabo basebenzisana nabo ekunciphiseni iimarike kwaye sonke senza imali eninzi kunye kunye nokufutshane kwe-BTC kunye ne-Ethereum. Ndiyathandwa kakhulu ngoku phakathi kwam bahlobo bam ngenxa yokuba ndenza imali eninzi ngokukhawulelana neemarike, baninzi benza iakhawunti kwi-bitmex ngoku ngenxa yam. Andikwazi ukulinda i marike yebhere ukuqhubeka kwiminyaka emihlanu ezayo de ndibe nemali eyaneleyo yokungaphumeleli ukuthenga indlu kwaye sinethemba lokuba imoto enhle. Ukufutshaneza kukuyona ndlela eqinisekisiwe yokufumana imali kwixesha elide